Privatlivspolitik

Klubben behandler personoplysninger og overholder lovgivningen og principperne for god databehandlingsskik.

Klubben behandler udelukkende personoplysninger til klare og saglige formål og ud fra legitime interesser og behandler kun oplysninger, som vi modtager fra dig, og som er nødvendige for at udfylde de angivne formål.

• Trafikmåling og besøgsstatistik som vi primært bruger til at forbedre websidens indhold og navigation.

Der registreres kun anonyme informationer, og klubben har ingen interesse i, hvordan du specifikt bruger hjemmesiden men er udelukkende interesseret i overordnede adfærdsmønstre som f.eks. hvor mange, der besøger hjemmesiden i en given periode, hvor trafikken kommer fra, hvilken type enhed der bruges osv.

• Google Analytics

Personoplysninger

Hjallerup Fotoklub er ansvarlig for dine personoplysninger og klubben sikrer, at de behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning.