Samtykkeerklæring

Ved indmeldelse giver du samtidig samtykke til, at Hjallerup Fotoklub opbevarer følgende identifikationsoplysninger om dig:

• Dit navn
  • Dit telefonnummer
  • Din e-mail-adresse

Klubben skal nødvendigvis have dit navn for at kunne identificere dig som medlem. Din e-mail-adresse er også nødvendig, da al intern klubinformation foregår via e-mail. Dit telefonnummer er ikke absolut nødvendig, men er praktisk at have i tilfælde af f.eks. pludselige aflysninger.

Klubben opbevarer dine oplysninger, så længe du er medlem af klubben. Ved udmeldelse slettes alle personoplysninger, dog først efter, at eventuelle økonomiske mellemværender er udlignet.

Hjallerup Fotoklub videregiver ikke dine personoplysninger til tredjepart udover webmasteren, som klubben har en databehandleraftale med.

Dit samtykke omfatter også, at der kan tages situationsbilleder på klubaftener samt på f. eks. fælles fotoudflugter og lignende. Billederne kan blive brugt på klubbens hjemmeside samt på klubbens private Facebook-gruppe. Du kan til enhver tid trække dette samtykke tilbage, hvorefter billedet slettes. Hvis du ikke ønsker at få taget billeder, kan du gøre fotografen opmærksom på det.